مبل شویی درتهران

09104822894

مبل اولین چیزی است که بازدیدکنندگان متوجه آن می شوند. خانه انعکاسی از مردمش است، بنابراین یک کاناپه نامناسب و بد نگهداری می تواند بر درک مردم از شما تأثیر منفی بگذارد.

بنابراین، مهم است که بدانید چگونه یک مبل را در خانه تمیز کنید تا بهداشت را در درجه اول حفظ کنید. ست های مبل  به ایجاد بهترین جلوه و مطابقت با هر فضای زندگی کمک می کند.

مردم اغلب روی مبل ها و کاناپه های گران قیمت با توجه به کاربرد و ارزش زیبایی شناسی آنها سرمایه گذاری می کنند. با این حال، هر مبل در طول مدتی دچار ساییدگی و پارگی می شود.

گرد و غبار، ریختن مواد غذایی، روغن های بدن، خز حیوانات خانگی و سایر لکه ها می توانند بر کیفیت و ظاهر مبل تأثیر بگذارند. علاوه بر این، نجس فقط یک نگرانی زیبایی نیست، بلکه یک نگرانی بهداشتی و ایمنی نیز هست.

با توجه به این عوامل و عدم آگاهی از نحوه تمیز کردن مبل در خانه، افراد تمایل به خرید مبل های راحتی با رنگ های تیره و پارچه های بادوام دارند.

با این حال، اگر با طراحی داخلی مطابقت نداشته باشند، می توانند اتاق را نامحرم جلوه دهند. نگرانی های مربوط به تعمیر و نگهداری نباید کسی را از خرید مبل مورد علاقه خود منصرف کند.


09937231050

مبل شویی شهر، یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های مبلشویی در شهر تهران  است که با پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده ارائه دهنده خدمات مبل شویی در سریع‌ترین زمان ممکن است.
استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها، پرسنل حرفه‌ای، تضمین کار و تسریع در زمان انجام کار از ویژگی‌های مبل شویی شهر است.

مبل شویی به ‌موقع در منزل،‌ علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان هم می‌شود. به‌شرطی که به‌صورت اصولی و توسط متخصص حرفه‌ای انجام شود! ما با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه و همین‌طور دستگاه‌ها و مواد درجه‌یک، خدمات شست و شوی مبل در محل را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، به شما ارائه می‌دهیم.

جهت تماس با هر شعبه روی دکمه‌های زیر کلیک کنید!


مبل شویی شعبه شمال تهران


مبل شویی شعبه غرب تهران


مبل شویی شعبه شرق تهران


مبل شویی شعبه مرکز تهران


مبل شویی شعبه جنوب تهران


مبل شویی شعبه کرج



جهت اعزام سریع تکنسین کلیک کنید!

شستشوی مبل با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام می‌شود که می‌تواند ضمن خیس کردن سطح مبل آن را شسته و خشک کنند، اینکار تمام گرد و غباری که در مبلمان گیر افتاده است را در آب حل کرده و از بین می‌برد. خشکشویی مبلمان با دستگاه بخار توسط کارکنان مبل شویی شهر در محل کار و خانه شما در سراسر تهران  اجرا می‌گردد.

ما از جدیدترین روش‌های تمیز کردن مبل استفاده می‌کنیم و روش مبل شویی را طبق شرایط مبلمان شما و بسته به نوع روکش آن انتخاب می‌کنیم. در پایان روکش مبلمان شما عاری از لکه‌هایی مانند جوهر، لکه نوشیدنی‌های قرمز رنگ و آبمیوه، دوده، خون، مداد رنگی و دیگر لکه‌ها خواهد بود. مقاله حمایت شده در مجموعه جوراب های رنگارنگ، روشن و شیک ما چیزی برای همه پیدا کنید. خرید به صورت تکی یا بسته بندی برای افزودن رنگ به شما sock کشو!



تماس با شرکت

 سرویس دهی سراسر تهران

پاسخگویی ۲۴ ساعته

 افراد متخصص و مجرب

قیمت مناسب

تمیز کردن مبل در خانه

تمیز نگه داشتن ست های مبل باعث حفظ طول عمر اثاثه یا لوازم داخلی می شود. تمیز کردن مبل پارچه ای کمک می کند تا ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ کرده و رنگ ها را سالم نگه دارند.

همچنین، تمیز کردن به از بین بردن بوی بدی که با گذشت زمان جمع می شود، حس رطوبت و لکه ها کمک می کند. و اگر حیوانات خانگی دارید، موها و پنجه های کثیف آنها می توانند کثیفی ایجاد کنند. چنین عناصری می توانند مبل را آلوده کرده و فرزندان یا اعضای خانواده شما را بیمار کنند.

علاوه بر این، تمیز کردن مبل در خانه، اتاق نشیمن را پر از عطر می کند و آن را جذاب تر می کند.

  • لکه های قدیمی را از بین می برد

مبل‌ها به مرور زمان کثیفی، میکروب‌ها، کثیفی‌ها و غیره را جمع می‌کنند! و اعضای خانواده شما ناخودآگاه می نشینند، می خوابند و سریال تماشا می کنند!

بنابراین، زمان آن رسیده است که لکه های قدیمی را از طریق شستشوی مبل و شامپو کردن مبل پاک کنید. از این گذشته، این سلامتی و خلق و خوی شماست که در خطر است.

  • بو را از بین می برد، عطر را پشت سر می گذارد

مبل نجس بوی بدی می دهد و اتاق را با بوی بدی که اغلب ملایم است پر می کند. و اینها باید بروند. بنابراین، مهم است که بدانید چگونه ست های مبل را ضدعفونی کنید و عطر از دست رفته را بازگردانید.

برای تمیز کردن عمیق مبل می توانید از پاک کننده مبل پارچه ای طبیعی که در آشپزخانه شما یافت می شود استفاده کنید. همچنین به طور ناآگاهانه بر ذهنیت کودکان تأثیر می گذارد.

اگر مبل شما چرمی است، می توانید به نکات زیر در مورد نحوه تمیز کردن مبل های چرمی توجه کنید. بنابراین، بیایید بهداشت را در اولویت قرار دهیم.

  • افزایش طول عمر مبل

تمیز کردن مبل در منزل باعث افزایش طول عمر مبلمان می شود. نه تنها رنگ ها را حفظ می کنند بلکه کیفیت را نیز حفظ می کنند. میکروب‌ها و باکتری‌ها را دور نگه می‌دارد تا فضای داخلی شما بوی تازه و دلپذیری بدهد.

شما تمایل دارید که طول عمر مبل خود را بیش از حد تخمین زده شده افزایش دهید. بنابراین، به تمیز کردن مبل در خانه ادامه دهید و بهداشت را رعایت کنید.

 

نگهداری مناسب، روال تمیز کردن منظم و هک های ساده می تواند مبل را از سایش و پارگی قابل توجه نجات دهد. این به شدت عمر کاناپه را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که حداکثر ارزش را برای قیمتی که پرداخت کرده اید بدست می آورید.

یادگیری نحوه تمیز کردن مبل در خانه و تمیز کردن مبل خود به جای استخدام افراد حرفه ای می تواند به راضی نگه داشتن کیف پول شما نیز کمک کند!

در این مقاله به تمام سوالات شما در مورد نحوه تمیز کردن مبل در خانه، نحوه تمیز کردن کوسن های مبل ، نحوه خشکشویی مبل ها در خانه و نحوه نگهداری از آن پاسخ خواهیم داد

02188708007

مبل شویی

نکاتی که باید قبل از تمیز کردن مبل در خانه در نظر بگیرید

هر مبل متفاوتی ساخته می شود. بسته به شکل، جنس، پارچه و برش، نیازهای تمیز کردن نیز متفاوت است. هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد که چگونه مبل را در خانه بشوییم؟

برای مثال، بسته به پارچه یا کتانی که انتخاب می‌کنید، باید با صندلی تک‌نفره و مبل تخت خواب آمیب برخورد متفاوتی داشته باشید. از این رو، مهمترین گام، درک الزامات آن است.

این چک لیست قبل از تمیز کردن را برای نتایج بهینه دنبال کنید:

مبل و نیازهای آن را بشناسید

مبل ها در انواع پارچه ها عرضه می شوند. در ساخت مبل از چرم، مخمل، کتان، پنبه، پلی استر و پارچه های مختلف استفاده می شود. برخی از مبل ها ترکیبی از دو یا سه متریال هستند و هر متریالی نیازمندی های خود را دارد. بنابراین، لازم است ابتدا پارچه های استفاده شده در مبل خود را شناسایی کنید. اغلب این اطلاعات را روی برچسب ها و صورتحساب ها خواهید یافت.

اگر یک مبل خریداری کرده اید، اطلاعات مربوط به پارچه را نیز در وب سایت پیدا خواهید کرد. اگر نمی توانید نوع پارچه را پیدا کنید، می توانید از آن عکس بگیرید و در اینترنت جستجو کنید تا از نوع پارچه استفاده شده مطلع شوید. برخی از محبوب ترین پارچه های مبل و نیازهای مراقبت از آنها به شرح زیر است:

  • چرم : تمیز کردن آن آسان است اما نیازی به خیس شدن در آب ندارد. کافی است سطح را با دستمال مرطوب پاک کنید. استفاده زیاد از آب می تواند به آن آسیب برساند.
  • مخمل : پرز و گرد و غبار زیادی را می گیرد و می توانید آن را با مواد شوینده نرم تمیز کنید.
  • پنبه : پارچه ای است که به راحتی قابل نگهداری است، اما اغلب پس از شستن کوچک می شود. برای احتیاط، خوب است چند بار اول آن را خشکشویی کنید.

در حین انجام این کار، به این نکته نیز توجه کنید که آیا قسمتی از مبل قابل جدا شدن است یا خیر. برخی از کاناپه ها اغلب دارای یک پوشش قابل جابجایی هستند که تمیز کردن آنها را بسیار آسان می کند. بنابراین، به دنبال این ویژگی های اضافی نیز باشید.

اگر قصد خرید مبل جدید را دارید، نیازها و نیازهای خود را بدانید و در مورد نحوه تمیز کردن مبل در خانه با سازنده مشورت کنید. برخی از پارچه ها، مانند پارچه های مخملی یا رنگ روشن، ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند

به دستورالعمل های سازنده در مورد تمیز کردن را مرور کنید

اکثر تولید کنندگان اطلاعاتی در مورد تمیز کردن ارائه می دهند. شما باید این دستورالعمل ها را درک کنید و آنها را دنبال کنید. سازنده بهترین فردی برای مشاوره در مورد الزامات مبل است. از این رو، دستورالعمل های سازنده معتبرترین منبع اطلاعاتی برای درک نحوه تمیز کردن مبل در خانه است.

قبل از تمیز کردن مبل از شر گرد و غبار و آلودگی خلاص شوید

قبل از اینکه بدانید چگونه مبل را در خانه تمیز کنید، این مراحل را دنبال کنید تا از شر اولین لایه گرد و غبار و آلودگی خلاص شوید.

1. گرد و غبار را جاروبرقی بکشید

جاروبرقی یک راه عالی برای شروع فرآیند تمیز کردن است. لایه بالایی گرد و غبار، خز و خرده های غذا را به سرعت جمع می کند. بنابراین مبل ظاهری تازه می یابد. اگر عجله دارید و می‌خواهید سریع تمیز شوید، از جاروبرقی برای مبل‌ها و تخت‌خواب‌ها استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام گوشه ها و مناطق پنهان را بررسی کنید تا از تمیز کردن کامل اطمینان حاصل کنید. اگر جاروبرقی مبل و تخت شما دارای ضمائم مختلفی برای برس های پارچه ای است، از آنها استفاده کنید. اما اجباری نیست و یک جاروبرقی معمولی نیز موثر خواهد بود.

2. گرد و غبار را از مبل پاک کنید

جاروبرقی لایه بالایی گرد و غبار را بیرون می کشد، اما باید سطوح را با یک پارچه خیس پاک کنید تا ظاهری صاف داشته باشید. این مرحله را فقط در صورتی انجام دهید که پارچه شما با یک پارچه مرطوب تمیز شود.
به عنوان مثال جیر و مخمل با نظافت با پارچه خیس جور در نمی آیند، اما این روش در هنگام نظافت مبل های چرمی جواب می دهد.

3. پرز را انتخاب کنید

پرز به ذرات ریز پارچه گفته می شود که به مرور زمان روی پارچه جمع می شوند. جاروبرقی ها قادر به گرفتن آنها نیستند. پرز سطح صاف مواد را از بین می برد، بنابراین خلاص شدن از شر آن بسیار مهم است.
روی یک غلتک پرز سرمایه گذاری کنید و آن را روی مبل بغلتانید تا همه پرزها را بگیرد. این یک ابزار چند منظوره است و مبل-شویی/ می توان از آن بر روی تمام پارچه ها استفاده کرد.

4. مبل تمیز با بخار

استفاده از بخارپزهای گرم می تواند به رهاسازی گرد و غبار و داشتن یک مبل تمیزتر کمک کند. با این حال، این یک مرحله اجباری نیست، بنابراین اگر بخارشوی برای مبل تمیز با بخار ندارید نگران نباشید.

جهت مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید

09126979030

 



بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *