راه های مختلفی برای لوله بازکنی در عظیمیه وجود دارد که هر کدام گرفتگی های خاصی را هدف قرار می دهند. این بدان معناست که هر نوع گرفتگی روش منحصر به فرد خود را برای باز کردن لوله دارد و باید از روش خاصی برای رفع مشکل استفاده کرد. تیم لوله بازکنی فنی شهر راه های مختلفی برای رفع گرفتگی آنها دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. احتمالاً با شرایطی برخورد کرده اید که گرفتگی فاضلاب شما باید باز شود. شما روش های مختلفی را امتحان کرده اید اما مشکل شما حل نشده است، به دنبال راه های دیگری برای رفع گرفتگی لوله ها هستید، اما نیازی به این کار نیست زیرا قصد داریم تمام راه های رفع گرفتگی لوله ها را به شما بگوییم. تمام روش هایی که می توان برای رفع انسداد خط لوله و رسیدن به هدف نهایی استفاده کرد، هزینه ای برای افتتاح خط لوله ندارد.

دلایل مسدود شدن لوله ها

در توضیح علت گرفتگی لوله ها باید گفت که گرفتگی لوله های فاضلاب به این معناست که زباله و اشیاء اضافی وارد لوله های فاضلاب شده و در سیفون یا خم لوله گیر می کند و به تدریج قسمتی از لوله دچار گرفتگی می شود. زباله های دور ریز. این امر منجر به افزایش حجم زباله در لوله ها می شود و در نهایت زباله ها در لوله ها رسوب می کنند و باعث گرفتگی فاضلاب می شوند. در این هنگام فرد متوجه مشکل شده و متوجه مسدود شدن فاضلاب شد. در حالی که باید به روز فکر می کرد، از ورود زباله ها به لوله ها جلوگیری می کرد.

وقتی لوله‌ای گرفتگی می‌کند، افراد روش‌های مختلفی را برای باز کردن آن امتحان می‌کنند، اما در بسیاری از موارد موفق نمی‌شوند و بدون اینکه مشکل را حل کنند، منصرف می‌شوند. با اندوه و نگرانی شماره تلفن شرکت لوله باز فاضلاب ارزانتر را پیدا کردند و با آنها تماس گرفتند. با این حال، آنها لوله کش های غیرمجاز هستند و فقط به مشکلات شما می افزایند. این لوله بازکنی ها با شارژ موقت مشکل شما را حل می کنند و بعد از چند روز دوباره فاضلاب باز می شود. اگر می خواهید از لوله بازکنی در عظیمیه برای رفع گرفتگی لوله های خود استفاده کنید، باید از یک شرکت لوله بازکن مجاز و مطمئن برای این کار استفاده کنید.

شرکت های تحت نظارت اتحادیه و خدمات و فعالیت های آنها توسط اتحادیه لوله کشی و تخلیه چاه تنظیم می شود. این شرکت ضمن اینکه مشکلات شما را در مدت زمان کوتاهی به صورت حرفه ای و استاندارد حل می کند، دستمزد پایینی را نیز بر اساس حق الزحمه مدیریت دریافت می کند. افتتاح خطوط لوله ارزان با تعرفه اتحادیه فقط کار شرکت های مجاز است. برای حل مشکلات خود می توانید به سادگی با این شرکت ها تماس بگیرید.

راه ساده برای باز کردن گرفتگی لوله ها

اما نظر ما این است که دستتان را بگیرید چون راه هایی وجود دارد که خودتان لوله بازکن شوید و گرفتگی لوله ها را رفع کنید. هزینه استفاده زیاد نیست و روش لایروبی خط لوله کم هزینه و بدون دردسر است. حتی اگر خانم هستید می توانید از این روش ها استفاده کنید زیرا نیازی به دانش فنی ندارد. لطفا این مقاله را با دقت بخوانید.

لوله را با دست باز کنید

راه های مختلفی برای لوله بازکنی در عظیمیه وجود دارد که اولین راه با دست است. بله، دست ها می توانند لوله بازکن باشند. خودتان را دست کم نگیرید، زیرا می توانید خودتان گرفتگی لوله کشی را باز کنید. دست خود را روی ورودی سینک قرار دهید و فشار وارد کنید. به طور دوره ای دست خود را بردارید و دوباره فشار دهید تا هوا و آب وارد لوله شود. این کار برای رفع گرفتگی لوله کشی و باز کردن گرفتگی های ساده داخل سینک فوق العاده است.

آب جوش برای رفع مسدود شدن لوله ها

روش بعدی استفاده از آب جوش است. آب جوش کاربردهای زیادی دارد و در این حالت می توان از آن برای رفع گرفتگی لوله ها نیز استفاده کرد. چون آب جوش ویژگی های لوله های آب جوش را دارد می تواند مشکل شما را حل کند. برای این کار کافی است یک قابلمه آب جوش را در لوله فاضلاب بریزید و بگذارید کار خود را انجام دهد و گرفتگی لوله را باز کنید. این روش برای رفع گرفتگی های ساده ناشی از روغن، چربی، مو، صابون و … مناسب است. می توانید از این روش برای باز کردن گرفتگی ماشین ظرفشویی و کفش های حمام استفاده کنید. علاوه بر این، انسداد ناشی از پسماندهای باقی مانده در سیفون توالت فرنگی را نیز می توان با آب جوش برطرف کرد. زیرا آب جوش باعث نرم شدن ضایعات و ورود آنها به چاه می شود.

چاه بازکن، محلول لوله فاضلاب

اگر آب جوش برای شما مناسب نیست، می توانید از چاه بازکن استفاده کنید. چاه بازکن یا پمپ دستی که برخی آن را لوله بازکن دستی می شناسند، وسیله ای ساده و کاربردی است که می تواند بسیاری از گرفتگی های ساده روزمره را برطرف کند و وجود آن در بسیاری از موارد نیاز به تماس با شرکت خط لوله را بی نیاز می کند. فقط صحبت نکرد برای باز کردن گرفتگی توالت ها و جاکفشی ها می توان از زه بازکن ها استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای رفع گرفتگی ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

روش کار به این صورت است که دهانه پمپ دستی را روی کفش یا در ورودی لوله فاضلاب قرار می دهیم تا هوا از زیر آن خارج نشود. سپس به سمت داخل فشار دهید تا فشار هوای داخل پمپ به خط مسدود شده فشار وارد کند و آن را باز کند. بسیاری از موانع را می توان با این روش ساده حل کرد. بهتر است در مواقع لزوم از یکی از این بازکن ها برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید، زیرا با این پمپ ها می توان فورا لوله را باز کرد. البته لازم به ذکر است که اگر انسداد کفش در اثر مواد سختی مانند سنگ و گل ایجاد شده باشد با پمپ دستی باز نمی شود و نیاز به لوله بازکن و لوله بازکن قوی تری است که در ادامه مطلب را معرفی می کنیم.

اثر فوق العاده لوله بازکن محلول شیمیایی

روش دیگر لوله بازکنی در عظیمیه استفاده از محلول شیمیایی سوزاننده و اسیدی برای باز کردن لوله برای رفع گرفتگی است. استفاده از این محلول برای از بین بردن گرفتگی های سینک شما عالی است. همچنین برای رفع گرفتگی فاضلاب حمام ناشی از مو و دستمال کاغذی مفید است. اما این لوله بازکن نمی تواند گرفتگی های چاه توالت و گرفتگی های ساخته شده از سنگ، خاک، آهن، تیغ، شیشه و … را پاک کند. روش کار به این صورت است که مقداری از این محلول شیمیایی را در زهکش ریخته و نیم ساعت صبر کنید تا عمل کند. سپس آب را روشن کنید تا گرفتگی شسته شود.

لازم به ذکر است استفاده از این محلول ها در صورتی مفید است که محلول ریخته شده به لوله ها و نقاط گرفتگی رسیده و در سینک باقی نماند. اگر سینک پر از آب است، ابتدا سعی کنید آب را از سینک پاک کنید، سپس برای حل آن کمک بگیرید. همچنین هنگام کار با محلول های اسیدی، نکات ایمنی را برای باز کردن لوله ها رعایت کنید، زیرا اسیدیته این محلول ها می تواند برای سلامتی انسان خطرناک باشد.

برای باز کردن لوله از فنر دستی استفاده کنید

روش دیگری که مطمئناً مؤثرتر از روش های دیگر است، استفاده از فنر دستی برای باز کردن لوله است. فنر رفع گرفتگی لوله یک فنر بلند است که برای رفع گرفتگی لوله ساخته شده است و آن را داخل لوله قرار داده و آن را تکان دهید تا گرفتگی لوله برطرف شود. باید وسیله ای داشته باشید که بتوانید با فنر دستی گرفتگی آن را باز کنید. اگر یکی از این فنرها را دارید، کافی است آن را داخل لوله قرار دهید و فشار دهید تا مسدود شود. سپس سعی کنید گرفتگی را با تکان دادن و بیرون کشیدن و وارد کردن آن در لوله باز کنید. فنر دستی برای رفع گرفتگی کفش مناسب است. مثلاً گرفتگی کفش حمام به دلیل نفوذ صابون یا مو، این فنرها به راحتی می توانند آن را باز کنند. علاوه بر این، گرفتگی های ناشی از کثیفی و سنگ های ریز را نیز می توان با این چشمه ها باز کرد.

روش باز کردن حرفه ای

تاکنون روش خانواده رفع گرفتگی لوله معرفی شده است. با این حال، چند کار وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید تا لوله های گرفتگی را پاک کنید. اما به غیر از این، آنچه ما به شما می گوییم روش حرفه ای برای باز کردن لوله است، فقط برای مرجع. از آنجایی که این روش ها کاملا تخصصی هستند نیاز به دانش حرفه ای و البته تجهیزات و دستگاه های باز کننده دارند.

رفع مشکل ژنراتور لوله بازکنی

اولین راه لوله بازکنی در عظیمیه استفاده کردن از فنر های لوله باز یا ژنراتور لوله باز می باشد که به بعضس فنر برقی گفته می شود. تفاوت آن با فنر لوله بازکن برقی بودن آن است، بنابراین همان فنر لوله بازکنی به موتور متصل می شود و به کمک موتور می چرخد ​​که باعث افزایش قدرت و کارایی آن می شود و باعث می شود هر نوع لوله ای که در داخل آن گرفتگی دارد باز شود. استفاده از ژنراتورها برای رفع گرفتگی توالت ها، تمیز کردن کف حیاط ساخته شده از سنگ، خاک و آجر و تمیز کردن کف حمام عالی است و می تواند هر نوع گرفتگی را باز کند.

تقریباً تمام شرکت های زهکشی لوله باز این نوع تجهیزات را دارند و برخی از آنها از انواع سبک وزن پیشرفته تر و قابل حمل استفاده می کنند. شرکت های رفع گرفتگی لوله از فنرها یا ژنراتورهای رفع گرفتگی لوله برای رفع گرفتگی ها استفاده می کنند.

کمپرسور هوا به منظور لوله بازکنی

بعد از ژنراتورها، کمپرسورهای هوا برای رفع گرفتگی لوله ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه نیز مشابه چاه بازکن عمل می کند، با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد می شود. برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله استفاده می شود، تفاوت آن با فنر لوله بازکن این است که محدودیتی ندارد و همچنین می تواند گرفتگی های انتهای لوله را باز کند. دستگاه های هوای فشرده با قرار دادن دهانه خود بر روی لوله فاضلاب به گونه ای عمل می کنند که فشار هوای تولید شده توسط دستگاه به داخل لوله هدایت شده و گرفتگی را برطرف می کند. واحدهای هوای فشرده مانند ژنراتورهای کانال بازکن کاربردهای زیادی دارند و توسط بسیاری از خدمات فنی و شرکت های کانال بازکن برای رفع گرفتگی لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. باز کردن لوله با پمپ هوای فشرده بسیار ساده، سریع و با کیفیت است.

راه های دیگر برای باز کردن لوله ها

روش های مختلف رفع گرفتگی و البته روش های اصلی و رایج رفع گرفتگی توضیح داده شده است که امیدواریم بتوانید از آنها برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنید. این روش ها بهترین روش های لوله باز هستند و پرکاربرد و بسیار موفق هستند. البته روش های دیگری مانند استفاده از آب سودا برای بازکردن لوله و یا استفاده از صابون ظرفشویی برای رفع گرفتگی لوله وجود دارد که در مورد آن صحبتی نمی کنیم. استفاده از ژنراتور مانند استفاده از فنر دستی است، به جز زمانی که موتور را روشن می کنید، دستگاه به طور خودکار فنر را می چرخاند و انسداد را برطرف می کند .اگر با روش های بالا نمی توانید گرفتگی لوله را رفع کنید، باید با یکی از شرکت های رفع گرفتگی لوله تماس بگیرید تا در اسرع وقت به درب منزل شما مراجعه کنند تا گرفتگی لوله را برای شما حل کنند و در نهایت هزینه را بر اساس هزینه محاسبه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *