لوله بازکنی و تخلیه چاه
در آسارا


تماس با ما : 09229769782

لوله بازکنی آسارا یکی از خدمات مهم شهری است که توسط آژانس های خصوصی در بازه های زمانی مختلف انجام می شود. امروزه در شهرهای مختلف شاهد خانه هایی هستیم که به شبکه فاضلاب شهری متصل نیستند. به طور معمول، فضای ذخیره سازی فاضلاب برای چنین خانه هایی در چاهی است که در حیاط حفر شده است. چنین سایت هایی باید دارای چاه های زهکشی منظم باشند. شما می توانید از خدمات فنی شهر برای خدمات فاضلاب و رفع انسداد لوله خانه خود استفاده کنید.


جهت اعزام سریع تکنسین کلیک کنید!

تخلیه چاه آسارا در کرج چگونه است؟

تخلیه چاه آسارا یکی از خدمات مهم خانگی در شهرهای قدیمی و حتی شهرهای متوسط ​​ایران است. همانطور که همه می دانیم ایران یکی از کشورهایی است که سیستم فاضلاب شهری آن در اکثر استان ها و شهرهای کشور فاضلاب خانگی بوده و به شبکه لوله فاضلاب شهری متصل نیست. فاضلاب در اینجا به گروهی از پسماندها اطلاق می شود که معمولاً به دو قسمت فاضلاب خانگی و فاضلاب صنعتی تقسیم می شوند.

فاضلاب خانگی از 99 درصد آب و 1 درصد مواد جامد و آلاینده های تجزیه پذیر تشکیل شده است که باید از طریق شبکه لوله کشی فاضلاب خانگی وارد سیستم فاضلاب شهری شده و تصفیه شود. اما لوله بازکنی آسارا به معنای لوله کشی و دفع این مواد معمولا در داخل خانه و در چاه خانه انجام می شود.

تماس با ما : 09229769782

خدمات لوله بازکنی در آسارا چیست؟

اما خدمات نظافت چاه آسارا شامل چه مواردی می شود؟ برنامه های خاصی اغلب بر اساس نیاز شما ارائه می شود. در این صورت می توان گفت:

رفع گرفتگی لوله: برخی از خدمات رفع انسداد لوله ممکن است برای تخلیه چاه مورد نیاز باشد. در این صورت می توانید از خدمات مدیریت آسارا شرکت ما استفاده کنید. برای این کار به دستگاه های خاصی نیاز است تا گرفتگی لوله ها را باز کرده و زباله ها را از آنها خارج کند.

محل چاه خود را پیدا کنید: اگر از محل چاه خود اطلاعی ندارید، می توانید به شرکت ارائه دهنده خدمات فاضلاب اطلاع دهید. در این مورد از روش خاصی که در زیر توضیح داده شده است برای جستجوی مکان های احتمالی چاه استفاده می شود.

باز کردن درب چاه: در صورتی که قادر به بازکردن درب چاه و حکاکی نیستید، ما را نیز از این موضوع مطلع کنید. در این صورت واحدی از شرکت با استفاده از ابزارهای مربوطه درب چاه را باز می کند.

چاه های زهکشی: چاه های زهکشی نیاز به استفاده از تجهیزات تخصصی دارند. از کانتینر مخصوص گرفته تا پمپ تخلیه چاه آسارا و لوله کشی. تخلیه چاه آسارا را می توان همراه با لجن زدایی یا فقط با تخلیه آب چاه انجام داد.

بستن درب چاه: باز و بسته شدن درب چاه شامل دو فرآیند کاری متفاوت است. هنگام بستن درب چاه باید در محل کار آجرکاری و ملات (سیمان، ماسه و …) ریخته شود و با گذاشتن ماسه یا موزاییک سطح راه را به حالت اولیه بازگرداند.

مراحل کامل خدمات لوله بازکنی در آسارا به صورت  سریع و ارزان چیست؟

مراحل کامل تخلیه چاه آسارا چیست؟ برای انجام این کار، یک فرآیند 6 مرحله ای مورد نیاز است. البته اقداماتی وجود دارد که کارفرمایان می توانند برای کاهش هزینه ها و زمان کار انجام دهند. به طور کلی عملیات پاکسازی چاه در آسارا به ترتیب زیر انجام می شود که عبارتند از:

  1. درخواست مشتری: ابتدا مشتری باید درخواست زهکشی چاه و لوله بازکنی آسارا را ثبت کند. برای این منظور یک شماره تلفن برای ارتباط مستقیم با ما در نظر گرفته ایم که در انتهای وبسایت می توانید آن را مشاهده کنید.

 

  1. ارسال تیم به سایت: پس از ارتباط با مشتری و به اشتراک گذاشتن موضوع، تیم ما به سایت اعزام می شود. در این صورت لازم است مشتری از وضعیت درب چاه مطلع شود. در صورت نیاز به باز شدن درب چاه، ابزار حکاکی نیز به آنجا ارسال می شود.

 

  1. پیدا کردن و باز کردن پوشش چاه: یکی از چالش برانگیزترین بخش های فرآیند تخلیه چاه، یافتن محل چاه است. در بسیاری از خانه ها محل چاه در داخل ساختمان و خانه از قبل مشخص شده است. اما بدون شناخت دقیق این قسمت، امکان ارائه خدمات زهکشی در غرب آسارا وجود ندارد. چون باید محل آن مشخص شود.

 

  1. برای یافتن محل چاه به روش های خاصی نیاز است. به عنوان مثال، می توان از وسایل فنری استفاده کرد، توجه به موزاییک ها و سنگ فرش های مختلف، آثار به جا مانده از تخلیه چاه قبلی در حیاط، و کنده کاری روی زمین برای شناسایی آثار لوله های منتهی به زیر زمین. در نهایت، باید سوراخی در یک ناحیه مربع یا دایره‌ای که به قطر پمپ چاه است، بریده و حفر شود.

 

  1. پمپ آب را به کنتور برق وصل کنید: برای جلوگیری از نوسانات برق که ممکن است تجهیزات شما را بسوزاند، باید برق دستگاه های مختلف خانه را قطع کنید. کارمندان ما اکنون سیم های موبایل را به کنتور برق وصل می کنند و نیروی مورد نیاز پمپ تخلیه چاه را مستقیماً از کنتور خانه تامین می کنند.

 

  1. انتقال پمپ به چاه: اکنون پمپ به پمپ یا کامیون تانکر متصل شده و به سمت چاه هدایت می شود. تمام فاضلاب و مایعات از طریق لوله ها به ظرف متصل به وسیله نقلیه هدایت می شوند تا زمانی که چاه کاملاً تخلیه شود.

 

  1. خاموشی: پس از تمیز کردن چاه، تمام مراحل قبلی را برای جمع آوری تجهیزات، قطع برق و بازگرداندن تجهیزات ادامه دهید. عملیات دربندی چاه نیز در صورت نیاز مشتری انجام خواهد شد. برخی از شرکت های حذف آسارا ممکن است به دلیل نداشتن ابزار لازم این مرحله را انجام ندهند.

چه نوع خدماتی از تخلیه چاه ولوله بازکنی در آسارا موجود است؟

چیزی که کارفرمایان باید در هنگام ارسال درخواست تخلیه چاه آسارا در نظر داشته باشند، درک روش هایی است که کار با آن انجام می شود. در این زمینه می توان به نکات زیر اشاره کرد:

زهکشی با حفر چاه های جانبی: این روش در مناطق شهری رایج نیست. در این صورت در نزدیکی همان چاه، چاهی با عمق مناسب حفر کنید و فاضلاب را لوله کنید تا سطح آب چاه اصلی پایین بیاید. به طور معمول، می توانید از این نوع روش تخلیه چاه برای افزایش ظرفیت چاه خود استفاده کنید و با ایجاد یک چاه جدید، هزینه زهکشی را جبران کنید.

زهکشی با پمپ: این روش یک راه حل ارزان برای تخلیه چاه آسارا رایج محسوب می شود. روش انجام این کار مانند مراحلی است که در قسمت قبل توضیح دادیم. می توانید از این روش برای پاکسازی چاه در فواصل کوتاه استفاده کنید. تجهیزات مورد استفاده شامل کفگیرها یا پمپ های لجن کش و مکنده های قدرتمند است.

تانکرها و پمپ های مکنده: یکی از روش های جدید تخلیه چاه های بزرگ به ویژه چاه های منطقه ای و شهری می باشد. در این حالت دستگاهی به نام مکنده بر روی تانکر وسیله نقلیه شما نصب می شود که مانند جاروبرقی عمل می کند و تمام فاضلاب و لجن را به داخل تانکر منتقل می کند.

توجه داشته باشید که خدمات تخلیه اضطراری آسارا بر اساس نیاز شما به تخلیه کامل مایع و لجن آن انجام می شود. با تماس با کادر پشتیبانی مجموعه های ما می توانید از هزینه تخلیه چاه خود مطلع شوید.

نکات مهم برای متقاضیان لوله بازکنی و تخلیه چاه فنی شهر

در این قسمت می خواهیم نکات مهمی در مورد تخلیه چاه آسارا را با مشتریان عزیز در میان بگذاریم. در این زمینه به اختصار باید گفت:

هزینه تخلیه توالت، سینک یا آشپزخانه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال می توان به حجم و ظرفیت چاه های نفت و تانکرها، عمق، باز و بسته شدن چاه ها، الزامات گل زدایی، یافتن محل چاه ها و سایر خدمات ثانویه اشاره کرد.

هنگامی که تیم ما در محل حاضر می شود، مشتریان موظفند برق لوازم خانگی خود را تا پایان فرآیند قطع کنند. این به محافظت از آنها در برابر سوختگی و نوسانات برق کمک می کند.

مهم ترین نکته ای که کارفرمایان باید به آن توجه کنند این است که فاصله کوچه تا درب خانه و درب خانه تا چاه را به دقت بررسی کنند. در این صورت لازم است که طول دقیق این فاصله را به تیم خود بگوییم تا لوله کافی برای تکمیل کار ارسال شود.

معرفی شرکت لوله بازکنی پارسی با خدمات 24 ساعته و ارزان

شرکت خدمات فنی شهر یکی از ارائه دهندگان خدمات تخلیه چاه آسارا می باشد و بیش از 30 سال است که در این زمینه فعالیت می کند. ضمناً برای اطمینان از مهارت خود مجوزهای لازم را از کل صنف کشور اخذ کرده ایم که در صورت نیاز می توانید از ما استعلام و درخواست نمایید. تعدادی از خدمات قابل ارائه در سراسر کرج را برای شما آورده ایم:

جهت تماس کلیک کنید!
09923479477