لوله بازکنی و تخلیه چاه
در تنکمان کرج


تماس با ما : 09229769782

تخلیه چاه تنکمان یکی از خدمات معروف تیم خدمات لوله بازکنی در کرج می باشد. در یک جمله کوتاه می توان از «کمترین هزینه، بهترین کارشناسان» برای معرفی لوله بازکنی و تخلیه چاه در خدمات فنی شهر استفاده کرد. زیرا انسداد لوله ناشی از بافت قدیمی است. تیم رفع انسداد لوله تانکمان آماده خدمت رسانی به شما در صورت بروز مشکل در لوله های خود می باشد و با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات اقدام به لوله بازکنی تنکمان به ویژه درساختمان خود می نماید.

لوله بازکنی تنکمان - خدمات فنی شهر
لوله بازکنی تنکمان - خدمات فنی شهر


جهت اعزام سریع تکنسین کلیک کنید!

لوله بازکنی فنی شهر آماده برداشتن اقلام با ارزش از لوله ها

اگر مشکلی در سیستم رفع گرفتگی کانال شما پیش آمد و وسایل گران قیمت در لوله های شما گیر کردند، نگران نباشید. به این دلیل که تیم لوله کشی کرج سرویس تجهیزاتی را خریداری کرد که بتواند انواع جواهرات را از لوله ها استخراج کند.

سوالات اکثر مردم در مورد لوله بازکنی:

  1. سوالاتی مانند این که در کدام طبقه از ساختمان هستید؟
  2. ساختمان شما چند ساله است؟
  3. خط فاضلاب شما چند ساله است؟
  4. آیا احساس می کنید جسم یا چیز دیگری در لوله های شما افتاده است؟
  5. توالت فرنگی شما ایرانی است یا خارجی؟
  6. آیا آب جمع شده در سینک به آرامی وارد فاضلاب می شود یا با شدت؟
  7. و سوالات دیگری که باید آماده پاسخگویی باشید.

دلیل گرفتگی مکرر لوله ها چیست؟

مهمترین و شایع ترین علت گرفتگی لوله ها ریختن مواد از چاه فاضلاب به داخل لوله ها می باشد. اشیایی مانند مو، گریس و مواد پلاستیکی می توانند باعث گیرکردن لوله های ساختمان شوند. اگر به موقع با شرکت لوله بازکنی تنکمان تماس نگیرید، ممکن است عواقب زیادی داشته باشد.

بارها به دلیل بی احتیاطی شهروندان محترم، تمام سطح لوله با اشیا پوشانده می شود. در این حالت جسم مانع از ورود آب به زهکش می شود. در نتیجه سینک ها و حتی توالت ها را می بینید که پر از آب می شوند. اگر در بازار سوپرکلون هستیدReplica Rolex ,سوپر کلون رولکس جایی برای رفتن است! بزرگترین مجموعه ساعت های تقلبی رولکس آنلاین!

تماس با ما : 09229769782

خدمات حفاری لوله در سایت خدمات فنی شهر

  • گرفتگی حمام، توالت و حتی آشپزخانه را از بین می برد.
  • از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب در ساختمان
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • اقلام گران قیمت را بیرون بیاورید.
  • تشخیص ترکیدگی لوله 24 ساعته
  • بازرسی باز و بسته شدن چاه های قدیمی
  • تعویض و نصب توالت فرنگی فرنگی و ایرانی
  • تعمیر لوله آب ساختمان
  • نصب لوله های آب در ساختمان ها زیر نظر ناظر ساختمان
  • ورودی رایگان شبانه روزی به مدت نیم ساعت
  • تیم افتتاحیه خدمات فنی شهر آماده ارائه هرگونه خدمات است.

لوله بازکنی  فنی شهر هرگونه خدمات ساختمانی را انجام می دهد. نگران نباشید هموطنان عزیز زیرا تیم رفع انسداد لوله فنی شهر خدماتی مانند زهکشی چاه و رفع انسداد توالت فرنگی را نیز با کمترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می دهد. برای صحبت با بهترین کارشناسان لوله بازکنی تنکمان فقط با شماره 09923479477 تماس بگیرید.

تضمینی در برابر گرفتگی لوله های فاضلاب تنکمان

فنی شهری عزیز این مژده را به شما اعلام می داریم که افتتاح لوله ها، تخلیه چاه و گرفتگی خطوط فاضلاب تضمینی می باشد. کارشناسان تیم لوله کشی خدمات فنی شهر موظف هستند در صورت بروز مشکل در همان منطقه به صورت رایگان در محل حاضر شده و کار را اصلاح کنند. البته این قاعده است اما به لطف تکنولوژی کارشناسان ما این مشکل پیش نمی آید.

اگر فاضلاب و توالت شما بوی بدی دارد. کلید حل مشکل شما در دست تکنسین های ما است. فقط به کارشناسان ما اعتماد کنید و بهترین خدمات را در خدمات فنی شهر دریافت کنید.

تفاوت کارشناسان لوله بازکنی فنی شهر با سایر کارشناسان لوله بازکنی چیست؟

  • لوله بازکنی کاملا تضمینی است.
  • در صورت خرابی همان قطعه تعمیری مجددا سرویس رایگان ارائه خواهد شد.
  • تعهد و حفظ اعتبار در کار
  • در هنگام تعمیرات و خدمات لوله کشی کلیه ابزارها را به همراه داشته باشید.

پمپ قیفی لوله ها را به صورت اصولی باز می کند

اولین روش لوله بازکنی تنکمان که بسیار معروف است، استفاده از پمپ قیفی است. قیف یا پمپ دستی از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. همانطور که گفتیم بهتر است ابتدا با یک متخصص لوله بازکنی مشورت کنید که پس از بررسی این عزیزان باید این کار را انجام دهید.

استفاده از پمپ قیفی نرم و انعطاف پذیر بهترین گزینه است. ابتدا پمپ باید تا حد زیادی گرم شود. عزیز، در مرحله بعد پمپ یا قیف دستی را روی لوله قرار دهید تا تمام قسمت های لوله را بپوشاند.

اگر گرفتگی لوله سطحی باشد و خیلی عمیق نباشد این روش خوبی است، اما مطمئن شوید که در اولین حرکت تمام سوراخ های کناری لوله را کاملاً بپوشانید. حرکت بعدی باید بالا و پایین سنگین و قدرتمند باشد. در نهایت همانطور که می دانید باید آب را روشن کنید و این حرکت را تا باز شدن لوله ادامه دهید.

استفاده از محلول اسیدی برای رفع گرفتگی لوله ها

در مرحله اول پس از تهیه محلول، باید محلول را تا نقطه جوش حرارت دهید. پس از جوشاندن محلول باید با روش های ابتدایی آن را داخل لوله های فاضلاب ساختمان بریزید که برای این کار می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

پس از ریختن محلول اسید در لوله ها سعی کنید با استفاده از یک تکه سیم بلند گرفتگی را از داخل لوله ها پاک کنید. توجه داشته باشید که سیم مورد نیاز باید بسیار انعطاف پذیر باشد تا به لوله آسیبی نرسد.

برای باز کردن لوله از دستگاه دیگری استفاده کنید:

از مهم ترین دستگاه های لوله بازکنی تنکمان می توان به دستگاه های پاپ آپ برقی و دستگاه های فشرده سازی هوا اشاره کرد. برای گرفتگی های شدیدتر این دستگاه ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. چون قابلیت های بیشتری دارند. به خصوص دستگاه فنر برقی که معمولا در لوله بازکنی استفاده می شود.

خدمات کامل و 24 ساعته فنی شهر در زمینه گرفتگی و ترکیدن لوله

کارشناسان تیم رفع انسداد لوله خدمات فنی شهر روزانه تعداد زیادی از لوله های فاضلاب را بررسی و گرفتگی را به صورت اصولی رفع می کنند. با توجه به اینکه تیم ما تمامی مناطق خدمات فنی شهر را تحت پوشش قرار داده است می توانند در عرض نیم ساعت به شما مراجعه کنند و خدمات مختلفی را به شما ارائه دهند.

تیم ما دارای تجهیزاتی مانند فنرهای لوله بازکن و تخلیه چاه پیشرفته است که می تواند لوله گیر کرده شما را در کمترین زمان با کمترین آسیب و تضمین تعمیر کند. فقط با شماره 09923479477 تماس بگیرید کارشناسان سوالات زیادی از شما خواهند پرسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *